Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
16 Eylül Ve Günler Yürümeye Başladı, Müzikli Resimli Edebiyat Takvimi
GÜZEL PAYLAŞIMLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜRLER SEVGİLİ SCANFAN VE SEVGİLİ YERYÜZÜ... ELİNİZE SAĞLIK...
MARİA CALLAS'IN SESİ, ÜZERİNDEN YILLAR GEÇEN ÖLÜMÜNDEN SONRA BİLE HALA KONUŞULMAKTADIR. SESİ, BİRÇOK SANATSEVER TARAFINDAN, FARKLI ENSTRÜMANLARIN SESİNE BENZETİLMİŞTİR. KİMİLERİNE GÖRE SESİNİN ÇİRKİN BULUNMASINA RAĞMEN, BİRÇOK ELEŞTİRMEN ONUN SESİNİ BİR ANDA DEĞİŞTİRİP, BAŞKA BİR ŞEKLE SOKABİLME KONUSUNDAKİ ÜSTÜN YETENEĞİ, KOLORATUR SOPRANOLUĞU VE BAŞARILI BEL CANTO TEKNİĞİ KONUSUNDA HEMFİKİRDİR. SES RENGİ DE BİR TARTIŞMA OLAN CALLAS, KARİYERİ BOYUNCA GEREK SOPRANO, GEREKSE MEZZO-SOPRANO ROLLERİNİ BAŞARI İLE İCRA ETMİŞTİR. EĞİTİM HAYATININ BAŞINDA KONTRALTO, KARİYERİNİN İLK YILLARINDA DOĞAL BİR MEZZO-SOPRANO OLAN CALLAS, DAHA SONRA MADAM BUTTERFLY, RİGOLETTO GİBİ OPERALARIN SPİNTO VEYA DRAMATİK SOPRANO ROLLERİNİ DE ÜSTLENMİŞTİR. (VİKİPEDİ)
MARIA CALLAS'IN, J'AI PERDU MON EURYDICE İSİMLİ ESER İLE İGİLİ PERFORMANSI, AŞAĞIDAKİ VİDEODA YER ALMAKTADIR...
Geçen sene bu zamanlar Ahmet Hakan, Orhan Gencebay ile "Batsın bu dünya" üzerine bir söyleyişi yapmış. İlgilenenler için linki veriyorum. "Hayatımızın gayesi, Gencebay felsefesi!.."